Vi kan altså ikke lade være med at smile højt og prale lidt. Samtidig med at foråret for alvor melder sin ankomst, er Danmarks grønne energiselskab, Natur-Energi, blevet ramt af to gode nyheder: Vi har landets mest tilfredse energikunder og yder branchens bedste kundeservice.

Det er analyseinstituttet YouGov, der har undersøgt tilfredsheden blandt kunderne i elbranchen. Undersøgelsen blev gennemført i starten af året og baserer sig på 1.006 onlinebesvarelser og er blevet suppleret med 1.294 telefoninterviews.

Konklusionen hos YouGov er klokkeklar. For fjerde år i træk løber Natur-Energi med førstepladsen. Det er vi selvfølgelig pivhamrende stolte over. Og hæderen stopper ikke her. Vi havde knapt nået at få hænderne ned, før en anden god nyhed ramte os.

Kundeservice Award
Ved Kundeservice Award, der er skabt af Dansk Industri Service i samarbejde med rådgivnings- og analysevirksomheden Wilke, løb Natur-Energi med hæderen som energibranchens bedste kundeservice.

I kategorien “digital kundeservice”, der bl.a handler om kundeservice via hjemmeside og de sociale medier, bed Natur-Energi skeer med de store. Her blev vi nummer to i den samlede konkurrence på tværs af alle brancher.

Det var fjerde gang Kunderservice Award blev uddelt. Natur-Energi deltog i konkurrencen for første gang. Næste år vil vi gøre os endnu mere umage for at gentage successen.

trophy_ne_new

Læs mere:
Natur-Energi har branchens bedste kundeservice
Natur-Energi har Danmarks mest tilfredse kunder – igen-igen…