3 grunde til at bruge MobilePay Invoice

Du sparer 35 kroner i faktureringsgebyr pr. regning ift. betaling via indbetalingskort

Du får automatisk besked, når din regning er klar og betaler den nemt med et swipe

Du kan frit vælge, hvilken konto beløbet skal trækkes på fra måned til måned

SÅDAN TILMELDER DU DIG OG BETALER MED MOBILEPAY

  1. Tilmeld dig MobilePay Invoice ved at oplyse os mobilnummer og dit fulde navn på Min Side under "Ret betalingsinfo". Det er vigtigt, at du har en aktiv og opdateret MobilePay aftale.
  2. Du får en push-besked på din mobiltelefon, når din elregning er klar i MobilePay. Husk at aktivere notifikationer fra MobilePay i MobilePay-app'en - få hjælp i FAQ'en nedenfor.
  3. Se regningen i MobilePay, og godkend betalingen med et swipe.
  4. Under 'Aktiviteter' kan du se både betalte og ubetalte regninger.

Tilmeld dig MobilePay

SPØRGSMÅL OG SVAR TIL MOBILEPAY INVOICE

 

Hvordan får jeg regninger fra Natur-Energi i MobilePay?

Du skal sige ja til, at vi må sende regninger til dig direkte i MobilePay-app'en. Det gør du ved at tilmelde dig på Min Side.

Husk , at du også skal sørge for, at du har slået ”Modtag regninger” til i MobilePay-app'en.

Sådan gør du:

  1. Gå ind under ”Indstillinger”
  2. Tryk på ”Regninger og betalingsaftaler”
  3. Slå ”Modtag regninger” til

Hvordan betaler jeg en regning med MobilePay?

  1. Klik på den meddelelse, du får fra os, eller find regningen under ”Aktiviteter” og ”Regninger” i MobilePay-app'en.
  2. Vælg ”Betal” og swipe.

Se i filmen herover, hvordan du gør.

Hvordan ved jeg, at der er en regning til betaling i MobilePay?

Hvis du har slået ”Meddelelser” til i MobilePay-app'en, får du en meddelelse fra os, når vi har sendt regningen til betaling i MobilePay.

Sådan slår du meddelelser til på iPhone:

  1. Åbn ”Indstillinger” på din mobiltelefon
  2. Tryk på ”Meddelelser”
  3. Find MobilePay og aktiver ”Tillad meddelelser”


Sådan slår du meddelelser til på Android:

  1. Åbn 'Indstillinger' på din mobiltelefon
  2. Tryk på ”Programmanager” eller ”Apps”
  3. Tryk på ”MobilePay” på listen
  4. Sæt markering i feltet ”Vis beskeder”, ”Vis notifikationer” eller ”Vis underretninger”

Kan jeg afvise en regning i MobilePay?

Ja, når du har modtaget regningen i MobilePay, kan du finde regningen under ”Aktiviteter” og ”Regninger”. Hvis du vil afvise den, så klik på ”Annuller” i øverste venstre hjørne.

Kan jeg ændre beløbet på regningen inden betaling?

Nej, du har ikke mulighed for at ændre beløbet på regningen. Men du kan annullere regningen i MobilePay, hvis du mener, at beløbet ikke stemmer overens med det, du har aftalt med os.

Kan jeg ændre betalingsdatoen på en regning?

Ja, du har mulighed for at ændre betalingsdatoen, inden du swiper for at betale. Du kan også vente med at swipe og dermed vælge at betale på et senere tidspunkt. Regningen ligger til betaling i app'en i 29 dage.

Hvordan afmelder jeg regninger fra Natur-Energi i MobilePay?

Hvis du ikke længere ønsker at modtage regninger i MobilePay fra Natur-Energi, så kontakt os på 70 27 77 80.