Systemopdatering

Vi opdaterer vores systemer, hvilket betyder, at det ikke er muligt at logge på Min Side. Opdateringen forventes at være afsluttet mandag kl. 6.00.

Vi beklager ulejligheden.

SKAL DU FLYTTE TIL NY ADRESSE?

Husk at få Natur-Energi med.
Du kan sagtens få ”grøn strøm til sort pris” med dig, når du flytter. Du kan selv tilmelde din nye adresse via Min Side – hurtigt og nemt. Du kan også gøre det ved at kontakte vores kundeservice enten via telefon 7027 7780 eller via mail her.

Hvis du skifter elselskab
Ønsker du at skifte til et andet elselskab end Natur-Energi, skal du ikke melde flytning til os. Kontakt i stedet dit nye elselskab, der enten vil sørge for skiftet eller bede dig opsige aftalen hos os. 

Meld flytning på vegne af andre
Skal du som privat person melde flytning eller foretage ændringer på vegne af en kunde hos Natur-Energi, skal du have en fuldmagt fra kunden. Du kan finde en formular til formålet her. Når fuldmagten er underskrevet, skal du henvende dig til os, så vi kan hjælpe dig med at registrere de ønskede ændringer.

Sådan gør du, når du flytter UD

Du skal give besked om, at du flytter ud senest 3 hverdage, før du flytter. Du kan melde flytning med formularen her

Vær opmærksom på, at du hæfter for elforbruget på din gamle adresse, indtil vi har fået besked om din flytning. Husk derfor at melde flytning i tide. På den måde sikrer du, at du kun betaler for dit eget forbrug.

Vi modtager automatisk aflæsningen af din elmåler fra Netselskabet, og du behøver derfor ikke selv at aflæse din elmåler. Ud fra aflæsningen laver vi din slutopgørelse, som vi efterfølgende sender til dig.

 

Sådan gør du, når du flytter IND

Du kan give besked om flyttedatoen senest 2 hverdage efter, du er flyttet. Måleren aflæses automatisk af netselskabet, så du behøver ikke foretage aflæsningen.

Meld Flytning